JPJ website update AES location without GPS point

JPJ website just upload latest AES Loctaion (without GPS point).
Here are the "kenyataan" mentioned in JPJ website

  1.  Adalah dimaklumkan bahawa senarai lokasi yang dinyatakan disini adalah merupakan cadangan lokasi pemasangan kamera AES.
  2. Penetapan setiap lokasi yang akan dipasang dengan kamera adalah tertakluk kepada hasil pemeriksaan lokasi bagi mengesahkan lokasi yang dicadangkan (sites verification) sebelum diluluskan pemasangan kamera oleh pihak JPJ.
  3. Pemeriksaan dan pengesahan lokasi akan dilakukan oleh pasukan petugas AES yang diketuai oleh JPJ.
  4. Bagi mengelakkan kekeliruan dikalangan orang ramai, JPJ telah mengeluarkan maklumat berkenaan dengan kordinat lokasi. Walaubagaimanapun, kordinat ini akan dimasukkan semula setelah pemeriksaan dan pengesahan akhir dilakukan oleh pasukan petugas AES sebelum pemasangan kamera dilakukan dilokasi.
  5. JPJ juga ingin memaklumkan bahawa pada masa ini hanya 14 lokasi sahaja yang telah dikuatkuasakan dengan AES seperti yang berwarna kuning dalam senarai. Bagi lokasi-lokasi lain yang dicadangkan, pemasangan dan penguatkuasaan AES belum lagi dilaksanakan. Oleh itu dakwaan yang menyatakan telah terdapat kamera yang dipasang dilokasi-lokasi berkenaan adalah tidak benar. JPJ ingin menegaskan bahawa orang ramai akan dimaklumkan tentang senarai lokasi pemasangan kamera sebelum penguatkuasaan dilaksanakan dilokasi berkenaan
Here are the list of location :

Source From : JPJ Website
Share this article :
 

+ comments + 1 comments

26 October 2012 at 18:05

sir, can we use your software along with papago software, tQ

Post a Comment

 
Copyright © 2011. AES Detector - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger