Selamat Menyambut Hari Raya Haji 2012

Hari jumaat 26 Oct 2012 Hari Raya Haji telah pun tiba. Kepada semua kawan-kawan muslim, selamat menyambut Hari Raya Haji 2012 !

Dalam 3 hari cuti yang panjang ni, saya rasa ramai yang akan balik kampung. Untuk siapa-siapa yang menggunakan PLUS NORTH-SOUTH highway, jangan lupa membuka AES Detector untuk mengingatkan kamu camera tu. Jangan-jangan kena terbayar pula.

Di sini juga saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan ribuan terima kasih atas sokongan dan candangan anda kepada AES Detector. Semoga applikasi dapat dilanjutkan lagi untuk membantu anda untuk mengesan kamera AES dengan lebih tepat.
AES Detector versi 1.0.5 sudah dalam pembangunan, harap-harap dapat dilancarkan selepas cuti ini.

Sekain, terima kasih.

Ikhlas Daripada,
Kevin Chua
Share this article :
 

+ comments + 3 comments

25 October 2012 at 00:47

saya pengguna samsung ACE Plus, saya cari dalam google market AES detector tiada dalam list tapi bila buka dengan samsung Mini Plus wife saya baru boleh nampak dan boleh download.

Kenapa macam tu?

25 October 2012 at 05:33

Bro Kevin, ada sesetengah tempat di highway plus contohnya di kws rehat bukit gantang,aes detector memeberi amaran dgn speed limit 60km/j,betulkah speed limit ini? Tq bro.

25 October 2012 at 14:32

jln persekutuan

Post a Comment

 
Copyright © 2011. AES Detector - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger